Vad jag ätit i dag

Ha-ha, nu ska ni få höra! Startade dagen med ett halvt äpple som jag delade med hunden Pentti som tittade på mig med sorgsen och hungrig blick. Åkte sedan till jobbet där jag tog en svart kopp kaffe tillsammans med en havrekaka och en kokoskaka som min underbara vän och kollega hade dukat fram. Motvilligt reste jag mig för att jobba fram till lunchen. Nåväl, till lunch intogs en god sallad med räkor och fetaost på en av samhällets matinrättningar. Två hemabkade brödbitar slank också ner tillsammans med ett glas vatten. Sedan dags för en kopp kaffe och två pepparkakor. Eftermiddagsfika, tillbaka till kakfatet och de goda sega havrekakorna samt shackrutor och kokoskakor. Efter flera kakor blev jag nöjd och insåg att någon middag blir det inte. Långdag på jobbet och dags för en apelsin. Kommer sedan hem klockan nio då jag med stor glädje tog en rejäl bit kall hemgjord pizza som stod på spisen. Mums, vad gott det var!!!
Kalorier på dagens mat? Hm, troligtvis alldeles för många...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mumsigt! Jag vill också ha kakor. Men får väl nöja mig med allt godis vi har stående på kontoret. 20,5 arbetstimmar kvar!

2010-12-21 @ 10:40:50
URL: http://zigster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0