Den här månaden

Ja, eftersom det är den femte januari i dag, så tänker jag den här månaden om december. December är en fulltecknad månad för mig som för de flesta. Det är mycket som ska bli klart innan den magiska dagen tjugofyra.



Den här månaden innebär en del omkastningar i mitt jobb, andra saker som ska göras än de vanliga. Många möten och sena dagar, men det finns ljusglimtar! På Alexanderdagen var jag och min man och såg Refreshments, Sven Zetterberg och Nisse Hellberg och det var kanonbra! Var också på julkonsert med arbetskamrater och Sara och lyssnade på klassiska och en del nya julsånger. Åh, vad jag gillar lucia- och julsångerna! Det är något som jag verkligen, verkligen tycker om med månaden december!

Årlig julfest på jobbet har jag också hunnit med och öppet hus. Det bästa med december är att jag har alla flickor hemma. Sandra hämtade jag på julafton vid tåget. Det är så roligt att ha dem tillsammans hemma, skratta och prata hela dagarna.

December

+ sång, ljus, den varma röda färgen

- Kyla, mörker
, tunn plånbok

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-01-06 @ 12:16:11
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0